FAQ
-
Kde nájdem ponuku zájazdov, vstupeniek a darčekových poukazov?
Kompletnú ponuku zájazdov aj vstupeniek nájdete na webstránke www.hokejtour.sk. Detailné informácie o poukazoch nájdete v sekcii Darčekové poukážky.
Najvýhodnejšie ponuky odporúčame odoberať vo forme newslettra. Na odber sa môžete prihlásiť na našom webe (v dolnej časti stránky).
Informácie o FIRST MINUTE a LAST MINUTE zájazdoch vo výhodných cenách zverejňujeme na našej facebookovej stránke, instagramovom konte a tiež v prémiovej skupine na Facebooku.
Odkazy na ponuky vybraných zájazdov a vstupeniek našej CK môžete nájsť aj u našich partnerov (sprostredkovateľské agentúry, spoľahlivé webstránky, televízne stanice, rádio stanice a podobne).
Na otázky o našej ponuke zájazdov, vstupeniek a darčekových poukážok vám radi odpovieme na telefónnom čísle +421 948 266 997 alebo na mailovej adrese info@hokejtour.sk.
Okrem online ponuky distribuujeme aj tlačenú verziu katalógov a propagačné materiály s výberom najžiadanejších zájazdov.
-
Ako si vyberiem zájazd/vstupenky?
Na úvod odporúčame zúžiť vyhľadávanie buď na kompletné zájazdy (štandardne obsahuje dopravu, ubytovanie, vstupenku a služby slovenských delegátov), alebo na samostatné vstupenky (štandardne obsahuje vstupenky a asistenčné služby).
Zájazdy/vstupenky na zápasy odporúčame vyhľadávať pomocou filtra na hlavnej stránke www.hokejtour.sk (napríklad na základe obľúbeného klubu alebo preferovaného termínu).
Zvyčajne sú na hlavnej stránke (pod vyhľadávacím filtrom) zobrazené zájazdy/vstupenky, ktoré odporúčame, keďže je o ne veľký záujem alebo sú za mimoriadne výhodnú cenu.
Ak ste nenašli vhodnú ponuku, kontaktujte nás emailom na info@hokejtour.sk alebo telefonicky na +421 948 266 997 a radi vám pomôžeme s výberom.
Kontaktovať nás môžete aj na sociálnych sieťach Facebook a Instagram.
Ako nájdem ponuku pri konkrétnom klube/súťaži?
Navštívte túto stránku, ktorá zobrazuje kolónky klubov a súťaží. Po kliknutí na konkrétny klub alebo súťaž sa vám zobrazí aktuálna ponuka.
Čo je v cene zájazdu?
V cene kompletného leteckého zájazdu sú: obojsmerná letenka, ubytovanie (štandard hotela a počet nocí podľa požiadaviek), vstupenka základnej kategórie (kdekoľvek na štadióne podľa dostupnosti, najčastejšie za bránku; na vyžiadanie zabezpečíme vyššiu kategóriu), služby slovensky hovoriaceho delegáta a asistenčná nonstop linka.
V cene kompletného autobusového zájazdu sú: autobusová doprava, ubytovanie minimálne na 1 noc v hoteli (ak nejde o tzv. zájazd na otočku bez ubytovania), vstupenku základnej kategórie (kdekoľvek na štadióne podľa dostupnosti, najčastejšie za bránku; na vyžiadanie zabezpečíme vyššiu kategóriu), služby slovensky hovoriaceho delegáta.
Čo je v cene vstupenky?
V cene je samostatná vstupenka základnej kategórie, na miesto kdekoľvek na štadióne podľa dostupnosti, najčastejšie za bránku. Všetky ostatné vstupenky do vami vybraných častí štadióna sú k dispozícii na vyžiadanie za príplatok alebo sú ceny uvedené v ponuke, ktorú dostanete e-mailom. Cena za príplatky vždy závisí od konkrétneho zápasu a jeho dôležitosti či atraktivity.
Je cena pre dieťa rovnaká?
Ceny zájazdov a vstupeniek pre dieťa sú individuálne, odvíjajú sa od typu podujatia či akcie. Zadajte svoju požiadavku k cenovej ponuke pre deti v prvotnej objednávke a pošleme vám bližšie informácie.
Prečo sa cena zájazdu/vstupenky na webstránke mení?
Ceny vstupeniek/zájazdov sa menia najmä na základe dostupnosti a nákladov našej CK na zabezpečenie vstupeniek/zájazdov. Ceny sa štandardne zvyšujú s blížiacim sa dátumom zápasu, preto odporúčame zabezpečiť si zájazd/vstupenky čo najskôr. Aktuálnu ponuku zájazdov nájdete na www.hokejtour.sk a špeciálne uvádzacie ceny a LAST MINUTE ponuky publikujeme na našich sociálnych sieťach a v newslettri.
Ceny zájazdov na webe sú vždy stanovené „od“. Snažíme sa, aby boli čo najpresnejšie, ale na konečnú cenu vplýva množstvo faktorov (miesto odletu/príletu, letenka, ubytovanie, kategória vstupenky atď.), ktoré vyplynú až z konkrétnych požiadaviek klienta. Každú ponuku posudzujeme individuálne, aby sme vyhoveli každému zákazníkovi. Preto nie je možné presne určiť, dokedy platí uvedená cena na webe. Odporúčame rezervovať okamžite, resp. kontaktovať našich predajcov.
Chcem ísť na zápas/podujatie, ktorý nemáte v ponuke. Viete mi pripraviť zájazd/vstupenku?
Zájazd na akýkoľvek zápas či iné športové alebo kultúrne podujatie kdekoľvek na svete pripravíme presne podľa vašich požiadaviek. Zvyčajne potrebujeme základné informácie o spôsobe dopravy, kategórii vstupeniek či ubytovaní. Všetko radi vybavíme za vás.
Odkiaľ sa letí na zájazd?
Najčastejšie sa na zájazdy letí z Viedne, často však využívame aj Bratislavu, Prahu, Brno, Košice a Budapešť. Závisí to od konkrétneho zájazdu a vybranej destinácie, do ktorej z jednotlivých letísk lietajú konkrétne letecké spoločnosti. Radi však odletové miesto prispôsobíme vašim požiadavkám. Informáciu o leteckom spojení obsahuje ponuka na našom webe.
-
Ako si objednám zájazd/vstupenku?
Zájazd si môžete objednať (rezervovať) online na www.hokejtour.sk prostredníctvom nezáväznej objednávky (zelené tlačidlo) pri konkrétnej ponuke a online podpore (chat v pravom dolnom rohu), cez správu na sociálnych sieťach (Facebook, Instagram), cez mailovú adresu info@hokejtour.sk alebo telefonicky/SMS na +421 948 266 997
Kedy sa treba prihlásiť na zájazd?
Pri športových zájazdoch väčšinou neplatí populárny „last minute”, čiže objednávka až na poslednú chvíľu. Práve naopak, čím skôr si zájazd objednáte, tým bude cena nižšia. Najvýhodnejšie ceny vstupeniek aj zájazdov môžete využiť iba v prípade najskoršej rezervácie a úhrady. Ideálne aj niekoľko mesiacov vopred. Prestížne a najslávnejšie športové zápasy podujatia sú vypredané dlhé obdobie pred ich konaním. Je veľmi náročné a oveľa drahšie uspokojiť požiadavky klientov pár dní pred zápasom, turnajom či podujatím.
Ako prebieha proces objednávky?
Po prijatí objednávky vás bude do nasledujúceho pracovného dňa kontaktovať predajca s konkrétnou ponukou (podľa vašich preferencií: mailom alebo telefonicky).
Pre potvrdenie objednávky potrebujeme osobné údaje účastníkov zápasu (celé meno, dátum narodenia, číslo a platnosť OP alebo pasu, email, telefónne číslo) a fakturačné údaje. V prípade leteckých zájazdov aj požadované miesto odletu (napr. Bratislava, Viedeň) a ďalšie informácie, ktoré súvisia so zájazdom (preferovaný počet nocí, počet účastníkov, kategória hotela a vstupeniek, transfery, špeciálne požiadavky).
Následne bude možné vystaviť faktúru, ktorú vám zašleme emailom. Úhrada je možná vkladom v banke alebo bezpečným prevodom cez Internet Banking.
Po úhrade faktúry v termíne splatnosti je vaša objednávka zabezpečená a potvrdená.
Chcem dať zájazd/vstupenky ako darček. Je možné kúpiť darčekovú poukážku?
Každý zájazd či vstupenku z našej ponuky môžete darovať vo forme darčekovej poukážky k narodeninám, výročiu svadby, Valentínovi, promócii, novomanželom, rodine, dôležitému klientovi či významnému obchodnému partnerovi.
Šanca vidieť svoje mužstvo naživo a zažiť jedinečnú hokejovú atmosféru na vypredanom štadióne je snom každého fanúšika Darčekové poukážky vám vyrobíme na mieru. Ak nechcete kupovať konkrétny zájazd, darujte darčekové poukážky v ľubovoľnej hodnote. Darčeková poukážka je vyrobená z kvalitného papiera s dizajnom a textom podľa vašich požiadaviek.
-
Ako sa stane z nezáväznej objednávky záväzná?
Aby bola vaša objednávka záväzná, treba uhradiť faktúru (ktorú vám pošleme na mailovú adresu – treba si skontrolovať aj spam). Na potvrdenie ceny a objednávky stačí tretinová hodnota celého zájazdu, zvyšok je potrebné doplatiť najneskôr 21 dní pred odchodom na zájazd.
V prípade záväzného záujmu potrebujeme čo najskôr osobné údaje všetkých účastníkov zájazdu a vaše fakturačné údaje. Údaje fyzickej osoby sú meno a adresa, pri právnických osobách sú to firemné fakturačné údaje. Keď nám tieto informácie pošlete, následne vám vystavíme faktúru a pošleme ju na mail.
Spravidla posielame zálohovú faktúru, no po úhrade 100 % sumy dostanete zúčtovaciu faktúru VFA.
Je cena zájazdu/vstupenky, ktorú som dostal mailom konečná?
Áno, cena v základnej ponuke, ktorú sme vám poslali na email, je konečná. Možné navýšenie ponuky závisí iba od vašich preferencií na zvýšenie kategórie letenky, ubytovania, vstupenky a doplnkového programu. Konečnú cenu však zaručuje až úhrada faktúry, nie poslaná ponuka. Odporúčame vám uhradiť aspoň tretinu z celkovej sumy (prípadne celú), vtedy máte garanciu vami požadovanej čiastky.
Ako dlho platí cena zájazdu/vstupenky, ktorú som dostal mailom?
Cenu zájazdu garantujeme v deň poslania ponuky, alebo do vypredania zásob. Ceny leteniek, hotelov, vstupeniek sa môžu na základe rôznych faktorov meniť. V prípade nepotvrdenia objednávky obratom, musíme cenu zájazdu/vstupenky vždy preveriť.
Pri kontrole, či sme vám poslal faktúru, odporúčame sledovať aj spam.
Dokedy je potrebné uhradiť faktúru?
Faktúru by ste mali uhradiť v termíne splatnosti, ideálne v deň, keď ste ju dostali na email. Ak ju neuhradíte v priebehu dňa, je možné, že cena zájazdu sa môže zmeniť a budeme vám musieť pripraviť novú ponuku aj faktúru. Odporúčame vám akékoľvek zmeny riešiť s naším predajcom (pracovníkom, ktorý vám poslal faktúru).
-
Akými spôsobmi je možné zaplatiť faktúru?
Po doručení faktúry môžete vykonať platbu priamym vkladom/prevodom v banke na niektorý z našich účtov alebo bankovým prevodom prostredníctvom internetu.
Platba kartou v našej kancelárii v súčasnosti nie je možná.
Dá sa platiť aj na splátky?
Samozrejme, radi vám pripravíme aj ponuku, ktorá bude obsahovať takéto platobné možnosti. Nákup na splátky odporúčame konzultovať s predajcom, ktorý vám poslal ponuku zájazdu/vstupenky.
-
Ako postupovať pred zájazdom?
Pred zájazdom sa, prosíme, riaďte pokynmi. Zvyčajne ich posielame na vami zadanú mailovú adresu (pozor, treba kontrolovať spam!) najneskôr 7 dní pred zápasom. Pokyny obsahujú základné informácie o doprave (časy odchodov, transfery, základné usmernenia), batožine (rozdielne v prípade autobusových a leteckých zájazdov), transferoch, zápase aj o kontaktnej osobe (delegát zájazdu – telefónne číslo, núdzová infolinka – dostupná nonstop).
Pokyny zahrnujú tiež rámcový program zájazdu (čo vás čaká), oficiálne informácie (napr. o zápase, odkazy na mapy, dopravu v dejisku), užitočné informácie a tipy s mapou destinácie aj doplňujúce pokyny (s prihliadnutím na charakter a dôležitosť podujatia). V pokynoch ponúkame aj zaujímavosti o destinácii a informáciu o dodržiavaní pokynov delegáta, ktorý je vašou kontaktnou osobou.
Ak máte záujem o vstupenky na pamiatky či zabezpečenie vstupov na atrakcie, informujte nás o tom čo najskôr po prijatí pokynov (t. j. nie po úhrade zájazdu, keďže niekoľko týždňov pred zápasom nemusíme poznať cenové a časové detaily atrakcií). Doplatky za tieto služby sa hradia až priamo na zájazde.
Kedy a ako dostanem letenky a ďalšie potrebné dokumenty na zájazd?
Letenky dostanete elektronickou formou na email alebo priamo na letisku pred odletom na zájazd. Závisí to od konkrétneho zájazdu, destinácie a leteckej spoločnosti. Ostatné dokumenty (voucher na hotel, poistenie…) dostanete e-mailom alebo pri osobnom stretnutí na letisku.
V prípade autobusového zájazdu dostanete všetky potrebné dokumenty (vstupenku na zápas, pokyny, informácie…) pri vstupe na palubu autobusu.
Budeme v lietadle sedieť spolu?
Každá letecká spoločnosť prideľuje miesta v lietadle podľa vlastnej politiky. Odporúčame preveriť možnosti sedenia spolu s predajcom, ktorý vám poslal ponuku. Ak máte záujem o garantované sedenie vedľa seba, odporúčame dokúpiť doplnkový balík pre komfortné cestovanie.
Je v cene zájazdu aj podpalubná batožina?
Každá letecká spoločnosť má vlastnú politiku s prideľovaním voľných/platených batožín. Odporúčame preveriť možnosti s predajcom, ktorý vám poslal ponuku.
Ako dlho trvá let?
Je to individuálne, závisí to od destinácie, do ktorej cestujete. Čas vášho letu uvádzame v pokynoch, ktoré vám pošleme na email. Pre ilustráciu však uvádzame niekoľko leteckých spojení (Viedeň aj Bratislava majú podobný čas letu):
Bratislava – Moskva: 2h 10 min
Bratislava – Petrohrad: 2h 05 min
Viedeň – New York: 9h (bez prestupu)
Viedeň – Kalifornia: 12h 30 min (bez prestupu)
Viedeň – Boston: 10h 45 min (bez prestupu)
Viedeň – Montreal: 11h (bez prestupu)
Viedeň – Miami: 13h (bez prestupu)
Viedeň – Washington: 9h 55 min (bez prestupu)
Viedeň – Philadelphia: 9h 50 min (bez prestupu)
Ako sa dostanem k vstupenkám?
Vždy to závisí od konkrétneho zápasu či zájazdu. Väčšinou ich odovzdá náš kolega-delegát po príchode do destinácie alebo priamo v dejisku zápasu. Je to overený a najbezpečnejší možný spôsob odovzdania vstupeniek. V niektorých prípadoch máme vstupenky priamo v našej kancelárii, niekoľko dní pred zápasom. Bohužiaľ, väčšinou nie je možné poslať vstupenky k vám domov, keďže kluby ich často poskytujú až pár dní pred zápasom. Čoraz viac klubov poskytuje aj PDF či mobilné vstupenky, ktoré slúžia ako plnohodnotná a moderná náhrada klasických papierových vstupeniek.
Môžem si rezervovať lístky na pamiatky alebo prehliadku štadiónu cez vás?
Ak máte záujem o vstupenky na prehliadku štadióna či zabezpečenie vstupov na atrakcie, informujte nás o tom v dostatočnom časovom predstihu. Doplatky za tieto služby sa hradia až priamo na zájazde.
Aké doklady potrebujem?
Naše zájazdy sú väčšinou v krajinách Európskej únie, takže vám stačí občiansky preukaz. Cestovný pas je potrebný iba pri ceste do krajín, ktoré nie sú v EÚ (najmä Rusku, USA a podobe). Pre vstup do niektorých krajín mimo EÚ sú potrebné aj cestovné víza.
Dôležité: Deti do 15 rokov musia mať za každých okolností vlastný cestovný pas. Deti do 18 rokov sa môžu zúčastniť zájazdu s CK iba za sprievodu zodpovednej dospelej osoby.
Ďalšie informácie získate na stránke Ministerstva zahraničných vecí a európskych záležitostí SR.
Na zájazd pôjdem sám, poskytujete ubytovanie v jednolôžkových izbách?
Cena v zájazde je vždy kalkulovaná na dvojlôžkovú izbu. Za príplatok však zabezpečíme aj ubytovanie v jednolôžkových izbách alebo vás v prípade záujmu a súhlasu môžeme ubytovať do dvojposteľovej izby s iným klientom, ktorý takisto cestuje sám alebo v nepárnom počte. Upozorňujeme, že nenesieme zodpovednosť za správanie, hygienické návyky a názory spolubývajúceho.
Na zájazd pôjdeme traja, piati, nepárny počet. Je to problém pri ubytovaní?
Cena v zájazde je vždy kalkulovaná na dvojlôžkovú izbu. Zabezpečíme ubytovanie pre akýkoľvek počet klientov. Je však potrebné počítať s tým, že väčšina hotelov, ktoré využívame, má štandardne dvojlôžkové izby. Samozrejme, pokúsime sa vyhovieť a zabezpečiť aj trojposteľovú izbu, ak je to možné.
Kde je hotel, v ktorej časti mesta?
Spolupracujeme s rôznymi hotelmi v rôznych mestách. Prioritne ponúkame 3* hotely s výbornou dostupnosťou do centra alebo k štadiónu, ktoré sú v blízkosti stanice metra alebo iných dopravných prostriedkov. Na vyžiadanie zabezpečíme akýkoľvek hotel, presne podľa požiadaviek klienta.
Hotel, v ktorom budete ubytovaný počas zájazdu, máte vždy uvedený v pokynoch, ktoré posielame spravidla 7 dní pred zájazdom.
Ako je to so stravovaním?
Stravovanie klientov počas zájazdu je individuálne. Môžeme vám zabezpečiť raňajky alebo večeru v hoteli, odporučiť dobré reštaurácie v jednotlivých destináciách alebo poradiť, kde sa dá najesť podľa vašich predstáv. Ak máte záujem o raňajky v hoteli v cene zájazdu, je potrebné, aby ste nám to vopred oznámili pri rezervácii.
Náklady na stravu závisia od konkrétneho mesta. Odporúčame premyslieť si, či idete len na športové podujatie alebo napr. aj nakupovať. Treba mať k dispozícii platobnú kartu a hotovosť.
Koľko peňazí si mám zobrať na zájazd? Mám platiť v hotovosti alebo kartou?
Výška vreckového je u každého klienta individuálna. Závisí od vašich možností, životného vkusu a štandardu. Na väčšine miest sa dá platiť pohodlne kartami, ale odporúčame mať pri sebe aj hotovosť. Napríklad na občerstvenie a suveníry.
Musím sa pred zájazdom poistiť?
V cene základného zájazdu nie je poistenie. Odporúčame však doobjednať nadštandardné exkluzívne komplexné cestovné poistenie, v cene 5,50 €/osoba/deň. Výhodou poistenia je najmä storno zájazdu až do výšky 90 % z ceny. Poistenie je pripravené špeciálne na mieru pre hokejové zájazdy a ich špecifiká.
Chcem ísť na váš zájazd, ale chcem odletieť alebo priletieť skôr/neskôr. Je to možné?
Dátumy uvedené pri zájazdoch nemusia byť vždy definitívne. Odlet aj prílet radi upravíme presne podľa vašich predstáv a požiadaviek. Dôležite je, aby ste vždy stihli športové podujatie.
Kde môžem zaparkovať pri autobusovom/leteckom zájazde?
V prípade leteckých zájazdov odporúčame parkoviská priamo pred letiskami.
Ak idete na autobusový zájazd, zvyčajne odchádzajú naše autobusy spred bratislavského Istropolisu. Po stranách môžete bezplatne zaparkovať, v prípade odchodu z Autobusovej stanice Nivy môžete krátkodobo parkovať priamo pred stanicou.
-
Ako prebieha zájazd?
Pri leteckých zájazdoch delegát zabezpečuje transport a logistiku hlavnej skupiny (nie sprievod). Pomáha klientom pri presune z letiska do hotela, rieši ubytovanie. Stará sa taktiež o presun na sledovanie zápasu, návštevu doplnkových atrakcií aj o odchod z hotela na letisko.
V prípade autobusového zájazdu sa po príchode do cieľovej destinácie zvyčajne všetci klienti presúvajú s pomocou delegáta do centra mesta. Ten asistuje účastníkom zájazdu pri kúpe lístka či pri orientácii. Klientom ukáže najväčšie atrakcie mesta, ponúkne zaujímavé tipy a rady (napr. na obed, večeru, suveníry) a v prípade záujmu pokračuje s prehliadkou mesta. Klientom je k dispozícii počas väčšiny zájazdu.
Ak chcú klienti spoznávať mesto individuálne, delegát im to umožní (platí počas celého zájazdu).
To isté platí pri presune na zápas (štadión) – delegát stanoví čas stretnutia (v centre mesta alebo na hoteli) a záujemcovia sa môžu spolu s ním/individuálne presunúť do dejiska zápasu/podujatia.
Ak zájazd obsahuje ubytovanie aj po zápase, delegát odvedie klientov do hotela. Ak neobsahuje, nasleduje presun do autobusu alebo na letisko.
Bude delegát so mnou počas celého zájazdu?
Delegát odletí so skupinou priamo z letiska alebo bude čakať na letisku v mieste konania zápasu, prípadne v hoteli. Vždy to záleží na konkrétnom zápase/zájazde a destinácii. Delegát zariadi bezproblémový presun z letiska na hotel, ubytovanie na hoteli, odovzdá vstupenky, poskytne základné informácie o meste, doprave, ceste na štadión.
V prípade záujmu zariadi prehliadku mesta, odporučí kvalitné reštaurácie či poskytne iné zaujímavé tipy. Naše zájazdy organizujú skúsení a spoľahliví delegáti, ktorých môžete kontaktovať kedykoľvek v priebehu zájazdu.
To znamená, že delegát bude k dispozícii osobne alebo na telefóne počas väčšiny zájazdu.
V prípade záujmu zabezpečíme sprievodcu s historickým výkladom.
Čo si môžem/nemôžem vziať na štadión?
Na štadión odporúčame vziať iba nevyhnutné veci ako sú peňaženka, osobné doklady a, samozrejme, vstupenka. Vždy a všade je dovolené si vziať fotoaparát bežných rozmerov. Zakázané sú iba profesionálne fotoaparáty s veľkými (externými) objektívmi. Na väčšinu štadiónov je možné si vziať aj malú príručnú tašku vo veľkosti maximálne A4 (neplatí v prípade Anglicka, kde si môžete odložiť batožinu v úschovni pred vstupom na štadión). Pri vstupe absolvuje každý osobnú prehliadku, usporiadatelia vás môžu vyzvať, aby ste im ukázali obsah tašky alebo batohu.
Pri autobusových zájazdoch bez ubytovania (tzv. na otočku) nie je prístup autobusu počas voľného programu a pred zápasom možný, v meste preto odporúčame nakupovať suveníry s citom.
Kedy mám ísť na štadión?
Vstup na štadión odporúčame pol hodinu až hodinu pred začiatkom zápasu, nie skôr (rozcvička hráčov začína väčšinou pol hodinu pred zápasom, dovtedy sa na hracej ploche hráči ani tréneri nepredstavia).
Ako sa mám dostať na štadión?
Najjednoduchším a najlepším spôsobom je najčastejšie metro. Na väčšinu štadiónov, na ktoré organizujeme zájazdy, sa dá dostať metrom veľmi rýchlo a pohodlne z akejkoľvek časti mesta. Je potrebné počítať s tým, že pred zápasom aj po zápase bývajú vagóny metra preplnené a cesta môže trvať dlhšie. Cestu na štadión vám vždy vysvetlíme pred odchodom na zájazd alebo vám pomôže delegát priamo na mieste.
Kde budem sedieť?
Každá vstupenka je označená presným číslom sektoru, radu a miesta. Prípadne vám veľmi radi pomôžu usporiadatelia priamo na štadióne.
Idem na zápas s kamarátom alebo partiou, budeme sedieť vedľa seba?
Na každý zápas garantujeme dve vstupenky vedľa seba, tzv. „dvojičku“. V prípade väčšej skupiny sa vždy pokúsime zabezpečiť všetky miesta vedľa seba, ale nevieme to garantovať na každý zápas. Ak klient vyžaduje tri vstupenky vedľa seba (päť, sedem… akýkoľvek nepárny počet), v tomto prípade ich zabezpečíme za príplatok.
Je možná prehliadka štadióna?
Prehliadky štadiónov sa organizujú v dňoch, keď sa nehrá zápas. Vstupenku na prehliadku vám radi zabezpečíme ako doplnkovú službu.
Koľko ľudí chodí v priemere na zájazd?
Je to individuálne. Pri leteckých zájazdoch mávame menšie aj veľké skupiny (od 10 do 100, rekordnou boli Majstrovstvá Európy vo futbale 2016, keď sme na 4 slovenské zápasy zrealizovali spolu 10 plných lietadiel), pri autobusových zájazdoch ide zvyčajne aspoň 35 ľudí. Bez ohľadu na počet účastníkov garantujeme rovnaký vysoký štandard služieb.
Kde nájdem dobré reštaurácie alebo podniky?
Radi vám odporučíme reštaurácie, bary či obchody ešte pred zájazdom. Čiastočne tieto tipy obsahujú aj pokyny, ktoré posielame pred odchodom. V prípade, že máte takúto požiadavku v priebehu zájazdu, obráťte sa na delegáta, ktorý vám rád pomôže.
-
Čo nasleduje po zájazde?
Po návrate z vášho zájazdu vás budeme kontaktovať, aby sme zistili vašu spokojnosť. Zároveň budeme radi, ak sa o vaše skúsenosti podelíte s ostatnými formou recenzií na Googli alebo na našej facebookovej stránke.
V prípade ďalšej objednávky (po návrate zo zájazdu) vám môžeme garantovať zľavy a akcie na nasledujúce zájazdy, prípadne fanúšikovské predmety a suveníry z nášho fanshopu.
Na čo sa budete pýtať?
Budeme sa vás pýtať, či ste boli spokojný, čo sa vám páčilo a čo by ste zmenili. Radi vám predstavíme našu aktuálnu ponuku a budeme radi, ak sa čoskoro uvidíme opäť.
V prípade, ak sa zúčastníte našich súťaží (Top Selfie – poslať fotku zo zájazdu na sutaz@hokejtour.sk, Top Recenzia – pridať recenziu na našu facebookovú stránku), môžete vyhrať hokejová suvenír alebo darčekovú poukážku.